you're just a black widow who fell in love with herself

 
Fyra bilder som får representera min lediga torsdag! Mys frukost framför ett avsnitt av O.C, sedan har jag städat loss här hemma. Till och med dagit fram damsugaren!! Har dock inte tvättat, fan blir obekväma trosor i några dagar till. Mötte sedan upp Alex för en liten fika och lite skitsnack - myys! Har sedan lagat lasagne med fetaost, soltorkade tomater, mozzarella och massor av spenat och chillat framför datorn resten av kvällen. Och det var min torsdag det, efter en liten sovmorgon. Har varit så trött! Ursh, har varit trött hela året tror jag. Alltså extremt trött, köpte celsius med Jossan typ fem igår för att jag knappt kunde hålla upp ögonen? Illa. Haha fin alla hjärtans dag liksom, svintrött. Men åkte hem och gjorde fruktsallad och myste framför The Fosters. Btw så undrade jag innan varför jag inte gör det oftare, sedan gjorde jag salladen och insåg att det tar sån jävla tid och sedan äter man upp allt på tre minuter haha! Aja, ska sluta babbla nu. Idag jobbar jag hela dagen, imorgon ska jag se mello och på söndag ska vi se Black Panther och käka thaimat! Helgen är välkomen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken härlig ledig dag! :)

2018-02-16 @ 07:44:39
URL: http://nouw.com/carroat
Postat av: A W

Vilken härlig blogg du har! Så mycket positiv energi <3

Kram på dig!

Svar: åh tack!!
Josäfin

2018-02-16 @ 08:38:48
URL: http://nouw.com/amandawibergs
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Men mums, mackorna får de o vattna i munnen haha :D

Svar: de var sååå goda!! :D
Josäfin

2018-02-16 @ 12:08:01
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0