cuz they're burning all the witches, even if you aren't one - so light me up.

 
Halloj på er! Denna dag känns både som tisdag & fredag i ett, tyckte gårdagen kändes som världens längsta måndag (eftertsom att jag vanligtvis jobbar 5 timmar och inte 9,5...) men samtidigt är det sista jobbadagen denna vecka, dvs det är fredag!! Haha. Ska nämligen ut och reda med familjen imorgon till Lissabon. Så i skrivande stund kollar jag på Big Bang Theory och försöker klura ut hur jag ska bygga ihop alla delar till min nya kamera - så många delar för en så liten kamera!! Börjar jobba 12 så ska försöka börja packa också så att det inte blir så sent ikväll. Annas rullar livet och det nya året på; ryggen krånglar fortfarande, det regnar men jag är iallafall inte förkyld. Statusen för livet denna onsdag haha. Men nu ska jag fixa klart med kameran, slänga på lite smink och börja packa. Önska mig lycka till, det kan behövas haha. Lovar att jag kommer sitta med åtminstonde två av punkterna till typ ett inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0