I think I got too many memories getting in the way of me

 
Home Sweet Home!! Eller mer badrum, sweet badrum haha. Vi kom alla överens om att vi skulle flytta upp till Åre bara Antonio byggde ett ordentligt badrum då vi levt utan toa eller dush hela helgen. Så hoppade i ett varmt behövligt bad när jag kom hem och sedan hoppade jag i säng med en skål popcorn framför HTGAWM. Välförtjänt efter att ha suttit i bilen halva dagen. Men har haft en riktigt fin helg, så mysig och behövlig (även fast jag inte sov mycket, hade krig med mössen som förstörde två godispåsar för oss! haha). Vi har chillat hemma, åkt lite skoter och grillat korv, njutit av att vara ledig och alla fina utsikter, käkat middag på Werséns (där jag och peter började beställa in massor av ostron haha! carro & sara blev ju tvunga att smaka, ni kan se saras reaktion ovan! hon sa dock efter att det ändå var rätt gott, och filip sa att han aldrig skulle pussa henne igen). En jävligt bra helg helt enkelt. Och nästa helg ska vi fira min födelsedag så bra helgen lär fortsätta! Men först ska jag tillbaka till verkligheten och dra till jobbet. Tur som fan att en alltid börjar 15 på måndagar, då behöver jag aldrig banga på äventyr haha! ("äventyr" - sitta i en bil med sara, filip & andreas i 6 timmar och svära över folk som är sämst på att köra bil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0