vilken var den bästa videon 2017?


- Systembolaget Haul - Valborg - Caspian vs. Josäfin i sminkKonstiga Glassar - Konspirationer  - Stugan - Spökhistorier - Halloween Vlog -
 
Jag har gjort ca 50 videos 2017, omg?? Vad har jag ens gjort videos om för skit?? Men massor av roligt skit finns ju också dokumenterat på min kanal. Dessa videos ovan är nog några av mina favoriter, mestadels för att det är roliga saker jag gjort med mina vänner. Videon där jag och Caspian sminkar varandra är HILARIUS och den där jag och systrarna Thorin snackar om spökhistorier är såå bra! Stugan vloggarna är alltid roliga att se tillbaka på och Valborg vloggen är riktigt mysig! Men nu till frågan: Vilken är eran favorit video från året som gått?? Skriv gärna en kommentar så att jag vet vad ni tycker om! Har redan massor av planer för detta år, har ju redan med lilla kameran för en test-omgång as we speak. Ska också försöka göra fler videos i stallet, förhoppningsvis kommer detta år bli ett bättre häst-år. Men om ni inte sett mina videos eller vill kolla in min kanal kan ni klicka HÄÄR. Ni får gärna prenumerera också, hehe. Ni är också välkomna att önska videos ni vill ha detta år, hjälper mycket! Såå häng med på 2018 resa i video format, here we go!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad roligt med lite videos :) Älskar att titta på sådant

2018-01-05 @ 21:47:03
URL: http://nouw.com/jeanettek

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0