at any moment in the night you could have tried to make it right.

 
Jag går igenom typ alla kalla maträtter som finns i hela världen känns det som just nu, men ah denna värme kommer bli min död. Nu är det sagt, så är du en av pensionärerna som shoppas på ICA imorgon när jag klappar ihop av värmeslag när jag kastar upp alla 200 paket så säg till ambulansen att lägga mig i koma tills det blivit kallare (eller tills på fredag klockan 18 för då har jag roliga planer). Nej men okej, det är varmt. Ska inte klaga på värmen utan klagar istället på att jag behöver jobba när det är såhär varmt. Tur att en inte är ensam om att vara lökig 24/7 iallafall. Plockade in Amigo på eftermiddagen innan jobbet igår också, fy att gå ute i den stekande solen hela dagen! Duschade av honom och slängde in lite hö så fick han stå där, mamma skulle upp på kvällen och rida en sväng så att det inte blev allt för länge. Men ah, sen lökade jag ihjäl på jobbet, behövde lyssna på typ 50 personer som berättade för mig hur tacksam jag ska vara att jag hade så "skönt" här inne (dvs var lika varmt som i skuggan ute och inte i solen, fan tack!!) (värt att tillägga att 90% av dessa människor hade bikini under klänningen och köpte glass, jävla semester-råttor) och fick världens mega huvudvärk för att det är så kvavt. Så hoppas ni alla lediga-jäklar glassar gärnet imorgon och om jag inte uppdaterar på ett tag har värmen tagit kol på mig, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0