don't know a good thing when it's right in front of me cause I'm so numb.

 
En recap på min vecka ifrån onsdag till nu. Hängt lite i stallet och myst. ätit glass med syrran, mormor & morfar, spelat lite minigolf, druckit lite cider och hängt lite med Sara & Maze. Vill även tillägga att jag inte kom super-sist i mini-golfen! Otroligt!! Utöver det har jag svettats ihjäl lite och försökt med alla knep möjliga att hålla sig kall. Idag är det fredag och jag har långhelg eftersom att vi ska dra på våran årliga stugan-weekend! Är orimligt taggad även om jag har aningar om att jag lär svettas ihjäl på loftet. Framtiden får visa det helt enkelt, nu ska jag ta en kallt bad och packa mina väskor - trevlig helg på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0