oh why do I have to explain who I am again and again?

 
Halloj på er! Fredags-feelingen är inte på topp, men vad gör det om hundra år. Har i veckan som ni kan se ätit paella hemma hos familjen, fotat en del, hängt i stallet, gjort en så fet vegetarisk cob-sallad och sedan hade jag och tjejerna drinkkväll igår innan vi mötte upp Henrik för en öl. Bra torsdag alltså. Minus att jag åt kvällen från ingenstans blev så förjävla trött och fick huvudvärk, därav inget inlägg tidigare idag då jag slocknade direkt när jag kom hem. Alltså jag har aldrig huvudvärk men har haft det samt varit så förjäbligt trött så jäkla länge nu? Googlade idag (ni vet, sånt som är så bra. stod inte alls att jag hade en hjärntumör?) och kom fram till att jag troligen fått lite järn / B12 brist då jag inte tagit mina tillskott i spanien och nog inte sedan jag kom hem heller. Ska öka på med dem och se om det blir bättre, såhär kan jag ju inte ha det! HATAR att vara trött när det inte är typ höst, regnigt och söndag så att en bara kan mysa. Men ah, idag firar vi Antonio och imorgon ska jag jobba samt dra till stallet. Helgen rullar på, trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Marcus Voxter

så snygg blogg :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-07-07 @ 15:45:48
URL: http://voxter.blogg.se/
Postat av: Amanda

Alltså döööör vad mycket gott<3

Svar: Visst??? :D
Josäfin

2018-07-08 @ 14:49:08
URL: http://nouw.com/mandasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0