yeah, under the kitchen lights you still look like dynamite

 
Denna vecka har varit varm, svettig och seg. Slog nog rekord i att göra ingenting igår också, vet inte senast jag låg i sängen typ hela dagen utan att vara sjuk?? Men har varit mycket på senaste tiden och jag hade ju inget planerat idag så why not. Dessutom har min lägenhet en ändå behaglig temperatur så vägrade att lämna den utan storslagna planer. Onsdagskvällen bjöd på tacos med systrarna Thorin och creepy klipp på youtube. Jag & Thea visade Dear David för Sara som tyckte att det var det äckligaste vi visat henne sedan the nightcrawlers haha! Jag sov som en sten dock, så jäkla trött! Sovmorgon till igår och sedan kollade jag på The Killing hela dagen (utöver mat och kalla duschar haha). Så förhoppningsvis är jag lite utvilad till jobbet idag och imorgon, ska iväg på fest ikväll igen så kanske var värt att ha världens segaste torsdag för att samla energi till fest följt av dagen efter jobb. Den som lever får veta hur jag mår på lördag när jag rullar upp till jobbet, det enda jag vet är att om jag känner mina vänner rätt så kommer det att vara värt det! Hoppas ni alla får en jäkla bra fredag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Ha det SÅÅ roligt ikväll!!

2018-07-20 @ 12:46:38
URL: http://nouw.com/emmaengstroms

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0