midsommar är slut och det är jag med

 
Midsommar helgen har nått sitt slut och jag är verkligen totalt död! Gick upp tidigare i fredags för att tvätta håret innan jag drog till jobbet. Var en helt okej dag att jobba ändå; folk var glada och det regnade ändå. Blev fri vid tre och solen tittade till och med fram när jag hoppade in i bilen för att möta upp vännerna ute i vreta! Vi dansade, grillade, körde tipsrunda (jag och pelle blev två efter att ha förlorat utslagsfrågan) och bara festade. Slog upp handen på stresspong i lyckan av att filip skulle förlora och inte jag, dansade mig till träningsvärk dagen efter och sedan blev det såklart ett kallt dopp sådär på natten. Somnade runt halv fyra och sov fram tills Anna kom och la sig runt fem och började snarka som faaaan (älskar dig anna men inte just då haha ♥). Låg halvvaken fram tills larmet skulle gå, drog upp och käkade en banan tillsammans med en koffeintablett och samarin. Åkte till jobbet i min pjamas, mötte upp en kollega som låg och sov i postburen utanför då hans buss varit framme 30 minuter innan jag kom dit och sedan hade vi också nästa kollega som dök upp direkt ifrån ett rave. Så pigga var vi. Hade dessutom såå ont i ryggen (för dans, luftmadrass och jobb är inte favoriten för min pajjade rygg) och tappat rösten så peppen på 10 timmar i kassan på ica var ju cirka noll. Tur att vännerna är värda all förlorad sömn någonsin. Men dagen gick och sedan firade vi mormor hemma hos mina föräldrar med grillfest, kubb och fotboll. Antonio kom sedan för att skjutsa hem mig och ronja (bless antonio) men innan tog vi ett "litet stopp" hos Ronjas föräldrar. Skulle bara säga hej men slutade att vi satt där i över tre timmar, drack vin och åt smörgåståra. Kom hem sedan, slockanade i sängen och vaknade klockan två av att mamma ringde haha... Har tagit ett långt bad och käkat vego-nuggets från max - ca allt jag velat göra denna dag. Men ah, det var min midsommar-helg det! En jäkla bra midsommar om jag får säga det själv, minus allt jobb. Nu ska jag poppa popcorn och se ikapp mina serier - och såklart, sova typ 12 timmat till!! 

Kommentarer
Postat av: My

Alltså era fester är ju goals hahah!! Fattar dock inte hur du överlever att jobba, skulle vara hjärndöd på jobbet då XD

Svar: Haha överlevde KNAPPT thooo!! hahaha
Josäfin

2018-06-24 @ 22:58:45
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0