take my endless summer and turn it into winter

 
Dagens Mood: MÅR SKIT. Haha nej men vafan jag har inte tid att bli sjuk nu. Var sjukt trött igår på jobbet men antog att det var eftersom att det var kaos och att jag jobbade för typ två personer, men efter att vi kom hem från bio kände jag mig både febrig och hade ont i kroppen. Somnade och vaknade idag med samma känsla som igår: sjukt trött, småfebrig och bara död. Vill sova i 12 timmar typ. 
 
Dagens Outfit: Ikeapåsar under ögonen och plåster på hela jäkla vänsterhanden. Alltså den ser ut som ett slagfält?? Skar mig när jag fixade mat i måndags och fick blod över alla mina champinjoner, skar mig på ett papper över hela fingret igår på jobbet och har kvar mitt sår från min icke-förlust i stresspong på midsommar. Ser ut som fan, mår som fan haha. Fattar inte hur jag kan vara så klantig? Har sår på fingrarna konstant.
 
Dagens Craving: Sömn!! Haha och typ ost och kex, fatta vad gott??
 
Dagens Önskan: Lugn dag på jobbet! Nice att det är fotboll för då är det helt dött i butiken under matchen. 
 
Dagens Bästa: Det bästa en dag som denna är att sätta sig i bilen påväg till jobbet och spela massor av bra musik! En koffeintablett på det och DAMN vad med energi en får precis tills en går in på jobbet, möter någon jobbig kunde kommer och klagar och sedan tappar all bra energi en samlat på sig.
 
Dagens Kund-Historia: På tal om det ovan, hade en kund igår som var arg för att bruksnuset var slut. "MEN VAD ÄR DET SOM HÄNDER?? HUR KAN DET VARA SLUUUUT?" svarade att det är för att andra köpt upp dem, att vi inte har stockar på lagret så om någon köper en stock tar det slut extra snabbt osv. Plus att det är dagen innan vi får ny leverans så då brukar det alltid vara lågt med snus. "MEN HUUUR KAN DET HÄNDA?? ÄR JU ALLLLLTID SLUUUT" fortsatte gubben skrika dramatiskt och jag upprepade samma sak igen. "Men hur kan det hända, det här är ju helt otroligt!!". Börjar tröttna på riktigt och säger att det kommer imorgon. "Ja man kan ju hoppas, för det här är helt otroligt!!" kände ba :) kan ej bry mig mindre, får inte tillräckligt betalt för det här haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0