what we had would never move; no, it would never fall down.

 
Min onsdag: mat och spontan ridtur på kvällen! Mådde ju som sagt riktigt piss när jag vaknade och hade känt mig seg när jag kom hem redan på tisdagen, hade därav sagt att jag skulle dra till stallet efter jobbet istället. Bra val, minst sagt. Vet inte om jag var febrig eller vad det var för jag var verkligen helt död när jag vaknade! Tänk typ jetlag / nyvaknad känsla och det höll i sig till klockan tolv? Sedan bara släppte det och ett riktigt superhumör drog igång. Så jäkla konstigt men inte mig emot, kanske var koffeintabletten som äntligen kickade in. Hade en riktigt bra resterande dag och sedan drog jag till stallet och fick feeling för att rida i kvälls-solen! Red lite runt hagen, skrittade och travade upp och ner några gånger, drog en superhärlig galopp upp sista gången och sedan fick han äta lite gräs (som utlovat eftersom att han varit snäll haha). Så mysigt avslut på denna från början hemska onsdag. Sedan blev det varma mackor och bold type i sängen hehe.

Kommentarer
Postat av: Denise

Härligt att du började må bättre till slut! :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2018-06-29 @ 08:20:57
URL: http://hundlivet.se
Postat av: emma

du har en väldigt fin häst ;D gillar färgen speciellt. vad brukar du ha för färg på utrustning till honom?

Svar: Åh TACK! :D Vi har brunt på all läderutrustning till honom, annars har vi typ alla färger som finns haha! :D
Josäfin

2018-06-29 @ 14:10:40
URL: http://nouw.com/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0