former heroes who quit too late, just wanna fill up the trophy case again

 
Bilder på vad jag gjort denna dag, ser det ut som jag gjort mycket haha?? Ingen ville gå ut i solen med mig och köpa glass så jag drog på mig glajjorna och gick en promenad till Max istället och köpte middag. Blev pommes, cheddardipp, chillicheese, en halloumi-burgare & sedan var jag ju tvungen att lägga till de nya vego-nuggetsen som de skaffat. Åt ju alltid nuggets på donken men nu äter jag ju inte kyckling så nu äter jag inte på donken alls. Men dessa var jävligt goda, speciellt med ranch dippen och cheddardippen. Burgaren var dock sååå torr och dålig, så tråkigt för älskar ju halloumi-burgaren. Skulle beställt en stor nuggets istället, eller provat nya no-chicken burgaren. Men ah det var det mest produktiva jag gjort idag, alltid något. Kände att jag behövde en liten promenad idag (och för att Elin sa att ALLA lär gå ut idag!!) för att röra på ryggen lite. Har ju haft lite ont i den på sistonde och nu har mina p-piller krånglat så har lite extra mycket värk pga lite mensvärk. Antagligen därför jag sovit så dåligt hela veckan också, de brukar gå hand i hand. Ska dessutom in imorgon på "koll" för att få nytt recept på dem. Så drygt. Fattar att de vill hålla koll osv men pallar inte ta mig in dit varje gång! Är oftast så sjukt ovärt och resan dit och tillbaka är ju länge än själva besöket. Men men, måste göras. MvH Josäfins spännande liv - nu ska jag hämta vetekudden, redigera bilder och sedan kolla klart på O.C innan jag somnar. 

Kommentarer
Postat av: Julia Svensson

Åh vilken mysig dag!

2018-03-25 @ 22:16:41
URL: http://juliasvenssons.se
Postat av: cecilia

åå så mysig dag!! :)

2018-03-26 @ 01:42:20
URL: http://Nouw.com/ceciliasalomonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0