serier att se fram emot osv.

 
Well, vi har ju inget  Game of Thrones denna vår att se fram emot denna vår så vad annat finns det?? Favoriten som går just nu är ju Lucifer & Shadowhunters. Såå har ni inte sett Lucifer än är det fan på tiden. Shadowhunters är ju min riktigt nernördade serie men ge fan man ska ju ha sådanna också. Så orimligt taggad på en ny säsong. Sedan får vi ju säga hejdå till The Fosters denna vecka!! SÅ LEDSEN, en av mina absoluta favorit serier. Jane The Virgin är också sjukt kul just nu och har saknat iZombie så mycket!! Gillar verkligen vändningen säsongen har nu, så spännande! Dock redan trött på "zombie priest" grejen men resten är ju guld. Men vad har vi att se fram emot?? Helt ärligt, fan inte mycket haha. Har ju redan plöjt det bästa våren hade att erbjuda - dvs Jessica Jones säsong 2. Annars är jag typ bara taggad på Unbreakable Kimmy Schmidt, Cloak & Dagger och andra säsongen av The Bold Type - och de börjar ju typ i sommar!!! Men som jag fattar de ska andra säsongen av 13 reasons why droppa i vår men blir väl också tidig sommar som bäst då vi inte har varken datum eller en trailer. Hit The Floor har också rykten om att droppa i Juli (tack vet jag hallelujah). Så får väl hitta på annat att se, kolla ikapp på The 100 kanske?? Borde ha en halv säsong (?) eller iallafall några avsnitt kvar på säsong 4. Har också tänkt att jag ska se The Handmaid's Tale & Black Mirror inom en snar framtid. Är dock inne på att börja kolla på Everything Sucks just nu (eller köra en Buffy rewatch haha). Har ni någon serie som jag bara MÅÅSTE se - snälla skriv en kommentar! Är ju klar med O.C på riktigt nu och behöver nytt att plöja. Är verkligen en all-ätare när det gäller serier. Men då var det nog slutnördat för denna gång, kan eventuellt fylla i schemat om det behövs. 
 
Måndag: Lucifer
Tisdag: The Big Bang Theory, iZombie 
Onsdag: Brooklyn 99, Shadowhunters, (The Fosters)
Torsdag: Riverdale, The Magicians
Fredag: Young Sheldon, Jane The Virgin, Siren
Lördag: Life Sentence, Agents of S.h.i.e.l.d
Söndag:   
 
Inväntar datum:
New Girl: 10 April
The 100: 24 April
The handmaid's tale: 25 April
Unbreakable Kimmy Schmidt: 30 Maj
MARVELS Cloak & Dagger: 7 Juni
MARVELS Luke Cage: 22 Juni
The bold Type: 12 Juli!!
Hit The Floor: - (JULI!!?)
SENSE8 FINAL 2 HOUR EPISODE: - (28 augusti??)
13 Reasons Why: -
Degrassi Next Class: -

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

13 reasons why var himla bra!

2018-03-28 @ 15:16:48
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Alice Lindström

Ser aningen fram emot 13 reasons why!

Svar: Jag med, vill ju veta hur det gick sen!
Josäfin

2018-03-28 @ 15:59:05
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: Miss Baby Peaches

Herregud vad med serier! Har knappt hört talas om hälften, haha! Jag följer en serie och det är criminal minds!

Svar: Haha dags att starta upp någon till kanske?? ;)
Josäfin

2018-03-28 @ 16:14:07
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Jonna

Roligt inlägg!

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-03-28 @ 16:47:21
URL: http://nouw.se/jonnaelb
Postat av: Hanna

Åh kul! :D

2018-03-28 @ 19:11:07
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Louise

Jag är så sjukt taggad på att få veta när 13 reason why säsong 2 kommer ut! :D

Svar: SAME! :D
Josäfin

2018-03-28 @ 19:42:16
URL: http://louiseelinore.com/
Postat av: Sussi

Jag tittar på Lucifer. Himla rolig serie :)

Svar: Så jäääkla underskattad serie :D
Josäfin

2018-03-28 @ 22:02:45
URL: http://nouw.com/enkelthemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0