she know I'm the better man, you know I am too; you're feelin' irrelevant

 
Trodde inte jag skulle överleva gårdagen i måndags men den har gått över förväntan! Haft så jäkla ont i ryggen plus mensvärk och små illamående ett tag och vaknade i natt och hade feberkänningar. Men dagen har som sagt rullat på ändå. Har varit ovanligt pigg ändå, jobbdagen gick ändå ganska snabbt och sedan hade vi myskväll med småplock hemma hos mamma & pappa! Var såå länge sedan och väl på tiden. Pussade på hundarna, åt supergott småplock och sedan kollade vi även på Thor; Ragnarök. De har ju kommit av alla Marvels filmer nu när jag inte tvingar dem att se dem med mig liksom, så var ju dags tycker jag. Idag blir det en sväng till stallet och sedan jobbar jag resten av dagen. Mer spännande än så blir det inte, hatar verkligen 11-20 passen. Tycker att en är på jobbet hela jäkla dagen ju. Få iallafall komma hem till shadowhunters och är ledig på torsdag! Längtar redan efter sovmorgon haha...

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

vilket jobbigt sätt att vakna på, tur att du va pigg ändå :)

2018-03-28 @ 13:06:11
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon
Postat av: My

Men gott!!

Svar: SÅÅÅ gott!
Josäfin

2018-03-29 @ 10:26:40
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0