you're not punk and I am telling everyone

(säfva gänget!! ♥♥ skulle bjussat på bättre tbt bilder om inte min förra hårdisk gett upp)
 
Långfredag it is, och lång som fan lär den bli också med tanke på att en kommer vara på jobbet 10 timmar idag och dessutom lika länge imorgon. Ahhh älskar jobb som inte är stängt på röda dagar. Får tänka på alla ob helt enkelt. Igår laddade jag iallafall batterierna med att hänga med mitt gamla stall-gäng!! Säfva reunited!! Eller ah, vi som kunde iallafall. Träffar ju en del av dem för jämnan men Anna & Johanna var det såå länge sedan jag såg! Så roligt att ses. Mitt bästa tjej-gäng från yngre år, allt gjorde vi tillsammans. Det var tävlingar och myskvällar, födelsedagsfiranden och högtider - plus all tid vi hängde i stallet, snackade skit och hade USS möten. Var inte direkt så att mina föräldrar behövde undra vart jag höll hus - på säfva med dessa stjärnor! Så vi catchade up på vad alla gör, snackade massor av gamla minnen och bara myste på ett fik. Spenderade senare kvällen hos Emme & Caspian (och deras läskiga katter de är kattvakt åt) framför Winter Soldier. Blev väl egentligen alldeles för sent och sedan spenderade jag tid att skriva detta istället för att sova. Prioriteringar. Men nu ska vi kötta igenom dessa två dagar innan jag ska sova ikapp hela söndagen istället heh. Så om bloggen är tom så vet ni var jag är. Dvs i kassan på ICA och förklarar för någon tant att det är extrapris på 6-pack ägg och inte 12 packet hon antagligen har tagit för att skyltar är till för att läsas. Men bara extrapris loggan för sen får en ta precis var en vill ha och skylla på att skylten satt preciiiiis där. Ahhh 20 ljuvliga timmar ahead.

Kommentarer
Postat av: JoJo

ha en fin långfredag på jobbet! :)

2018-03-30 @ 11:20:47
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Netti Starby

Ob-tilläg är aldrig fel och ha en fin påsk! :-D Kramis

2018-03-30 @ 11:28:14
URL: http://starbys.se
Postat av: Linnéa

glad påsk:)

Svar: Tack detsamma :D
Josäfin

2018-03-30 @ 12:36:33
URL: http://lru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0