find someone who is a home and an adventure all at once.

 
Wow vilken sjukt jäkla intensiv helg jag haft, men jäklar vad rolig den har varit! Ovan ser ni bilder ifrån gårdagens inflyttningsfest hemma hos Mimmi & Fredrik som var så jäävla rolig! Hade så stört kul och alla människorna där (gamla och nya) var ju så härliga. Finns inget jag kallar mer livskvalité än hemmafest med alla de bästa personerna en vet. Men helgen började inte där, oh no. I torsdags var vi ute på AW med jobbet där det bjöds på mat & dricka på Hearts and Bones i uppsala. Vi hade så roligt med massor av skratta och skål innan jag drog hemmåt med sista nattbussen. Kan säga att personalen på ICA örsundsbro inte var särskilt pigg på fredagen. Ville skriva i örsundsbro-gruppen på facebook att personalen varit på AW och att de skulle visa hänsyn och handla på Maxi istället. Men icke, det var totalt kaos i butiken istället. Men blev pizza på pizzerian till lunch iallafall, Jossan övertalade mig att vi förtjänade det och jag var såklart inte sen att hålla med. Fredags planerna var sedan att äta middag med Thea, Emme, Caspian, Hanna och resterande av QP-människorna innan de skulle ut och jag skulle hem och sova inför nästa jobbdag. Problemet var bara att de inte drog ut så jag drog inte heller hem så vi hängde hela kvällen hemma hos Hanna. Emme bjöd på svingod pasta, vi skålade, snackade skit och sedan blev det nattbad för vissa på natten. Och sedan ta det oss till gårdagen där jag jobbade hela jäkla dagen, åkte hem och drog snabbaste pasta-middagen innan inflyttningsfest. Intensiv helg alltså, dessutom var det morsdag-brunch med fina mamma & mormor idag. Så jäkla värd helg, minus förjävligt tidiga jobbmornar. Har en hel del bilder ifrån helgen som kommmer komma upp i sin tid, men för nu ska jag käka chips och dipp och döööö. Har typ inte sovit något sedan torsdagen, känner massor av pollen, är svintrött och känner mig lite halv sjuk - tecken på att du verkligen levt under helgen.

Kommentarer
Postat av: My

Haha det var inte dåligt gjort!!!! Snacka om full kareta ;)

Svar: *sleeps when I'm dead* hahaha
Josäfin

2018-05-27 @ 23:17:04
URL: http://mynordqvist.se
Postat av: emma

mums vad allt såg gott ut

2018-05-28 @ 15:27:30
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0