I knew you were trouble from the the day I met ya, one look in your eyes and I could not forget ya,

Två dagar kvar att jobba och sen går jag på semester. Förlåt för tjatet men är verkligen redo att, ah, inte jobba på ett tag. Annars så kör jag en rensar-ut-kylen vecka inför resan så alla måltider är utvalda för att varorna inte ska ruttna i kylen, kollar ikapp på The Handsmaids Tale och bollar med nya pollen-mediciner då min nuvarande tagit slut. Höll på att dö i måndags så tog min starkare medicin - dåligt val då jag blev ännu mer död och ansiktet började domna bort. Men jag slutade snora, klia och grina iallafall. Men nu bär det av till stallet, sedan jobb och sedan hem. Mer spännande blir det imorgon då jag går på semester klockan två!

Kommentarer
Postat av: My

Vill också ha semester!!! ....för resten av livet haha...

Svar: SAAAAME
Josäfin

2018-05-30 @ 22:01:22
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0