"min klocka har slut på tid" - fredrik valborg 2018 när batteriet i klockan var slut

 
Åh vilken jäkla bra helg (eller ah helg och helg haha) vi har haft! Älskar verkligen valborg, slår aldrig fel och dessutom slapp vi regn och snö iår. Har 650+ bilder att gå igenom, är svintrött och vill typ lägga mig i sängen och äta chips resten av kvällen. Vilket jag också ska snart göra juförsig. Men vi har verkligen gjort det bästa av valborgshelgen med bio i lördags, sushi och häng hos Ronja & Anti i söndags och sedan ett ordentligt firande igår! Idag däremot har vi sovit jävligt länge och käkat Max innan jag körde Evelina & Joakim till tåget. De har ju varit här sedan i söndags för att fira valborg med oss. Men vi startade gårdagen med champagne brunch som Ronja med hjälp verkligen lyckats med, var verkligen såå gott! Våfflor, bär, äggröra, bröd med massor av pålägg, mimosa & frukt - alltså allt jag behöver i livet!! Dessutom hostade de för typ 30 pers... Vi hängde där ett tag; poppade champagne, käkade, tog tequila och sedan rullade vi via bussen ner mot ekonomikum parken. Där mötte vi upp Elin och slog oss ner på våra filtar. Sitta i en park, dricka lite och bara hänga med massor av härliga människor är verkligen livet. Plus att vi fick se Thea spruta champagne på Fredrik och Felix visade hur han anonymt skulle kunna gå och kissa i en buske (dvs han skulle ha solglasögon och dra ihop hoodien så att ansiktet inte syntes. "dom kommer aldrig kunna identifirea mig"). Satt där tills vi blev hungriga och då vallfärdade gänget till american takeaway för att käka pizza och återfå energi. Eller ah vi dog hemma i en halvtimme innan jag drog i mig två koffeintabletter innan vi drog hem till Emme & Caspian för att fortsätta festen. Så jäkla bra slut på kvällen och dessutom kom Sara & Maze förbi en sväng, menar valpmys är ju alltid uppskattat!! Verkligen ett mysigt och roligt slut på valborg (även fast Emme jobbat hela dagen och blev nästan överraskad av fest haha ♥) och sedan somnade vi nog runt fyra??? Inte undra på att en är trött idag. Men tackar verkligen dessa legender för denna underbara tid denna långledighet. Finns ingen annan jag hellre skulle fira detta med, dessutom så roligt att Evelina & Jocke kom upp och fira! Så nu när jag skrivit klart är det dags att plocka fram chipsen och lägga mig i sängen - hörde jag seriemarathon??

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson

Men åh vad mysig din Valborg ser ut! :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-05-02 @ 14:50:10
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: My Nordqvist

Så jävla kul!!!!!!!!!

2018-05-02 @ 16:18:28
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: My Nordqvist

Så jävla kul!!!!!!!!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-05-02 @ 16:18:28
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0