goin' straight to my head like you used to; wouldn't change anything that we've been through

 
Okej, hur går din vecka nu efter semestern? Sangria withdrawals? Längtan efter sovmorgon? Kortspel & grogg cravings? Nja den rullar på som vanligt. Måndags "oj-jag-hade-visst-gratäng-som-gick-ut" med vego nuggets & sour cream dressing till middag. Soon-to-be-december-kyla som får mig att vilja julpynta så fort jag pallat ta ner min tvätt i vardagsrummet. inte så juligt med spanien-kläderna som hänger på tork liksom. Tisdags tacos med hälsans kök nya pulled-beans (tips, var sjukt gott) och massor av avocado. Men utöver det har jag börjat med en ny serie, Killing Eve, som tror kommer vara super! Ska på AW med jobbet idag och sedan är det så gott som helg - vilket betyder glitter fest!! Så på med allt glitter som jag äger, paljettklänningen åker fram och en mintu ska läggas på kylning. Och som ni sett grinar jag över att Alexander DeLeon och Josephine Skriver förlovat sig.  Så ah, veckan efter semester rullar fan på rätt bra. Till och med förkylningen börjar dö (för att jag jobbar varje vakna timme med att döda den). Enda som saknas är väl en bio-besök som nog ska gå att klämma in. Finns ju som sagt en hel del som jag vill se just nu. Men hoppas ni andra också har en jävligt bra vecka, och om inte - boka in ett bio besök!! Boy Erased, Bohemian Rhapsody eller nya Fantastic Beast filmen exempelvis. Bästa mys-tipset nu i sista novemberdagarnas kyla.

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Skulle verkligen vilja testa på mer vegetariskt, finns ju så stort utbud nu! :D

Svar: Ja man måste bara komma ihåg och tänka på det!! :D
Josäfin

2018-11-28 @ 15:59:09
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Amanda

så mycket god mat! jag äter mer o mer vegetarisk nu och jag tycker det är lättare utomlands :p

Svar: Så gott ju!! :D
Josäfin

2018-11-29 @ 02:51:29
URL: http://aperssons.se
Postat av: Anonym

Alltså den där tacosen... 😍

2018-11-29 @ 07:47:29
Postat av: emelie

Men gud så gott allt ser ut!!! (Va bara tvungen att skriva det!)

O Bohemian Rhapsody är en helt magiskt tips på film! Älskar den så mycket

Svar: it waaas haha! (och håller med, wow alltså den filmen!!)
Josäfin

2018-11-29 @ 13:24:19
URL: http://emeliesadelia.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Paljettklänning och Minttu <3 låter som greatness!!!

Svar: HAHAH sant!! :D
Josäfin

2018-11-29 @ 16:06:29
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: cecilia

ser såå gott ut!! :)

Svar: it waaas :D
Josäfin

2018-11-30 @ 23:09:40
URL: http://nouw.com/ceciliasalomonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0