she’s a mess of gorgeous chaos and you can see it in her eyes.

 
Ännu en helg har passerat och jag ska runda av den med ost, kex, annat mys och sista avsnitten av Sabrina. Sen sova i fem år (eller ah, så många jag kan innan jag måste upp). Efter jobbet i fredags styrde jag ihop en pasta innan systrarna Thorin och Elin kom över för ett sent födelsedags-firande. Vi drog ut för att dansa på Flustret men efter ett tag gav vi upp och drog till Birger istället. Det var verkligen dött och vi var yngst där med typ 20-30 år till nästa ålder. Fick bita i det sura äpplet och vara äldst istället. Elin nummer två dök också upp och vi dansade loss. Efter en superkväll hamnade vi på MAX innan vi drog hem. Jag somnade, sov typ tre timmar och släpade mig sedan upp för ytterligare en lång jobbdag. Det var kaos på jobbet för att ATG låg nere och jag kände verkligen att det var dags för vin när vi väl stängde igen butiken. Åkte till syrran för att käka chop chop (provade nya oumph rätten, den var så god!!), dricka vin och snacka skit. Blev hotshots, kondom-utdelning och en hel del vin. Bra jäkla tjejkvälls-lördag. Det blev rätt sent innan Antonio hämtade upp oss (vilken hjälte) och släppte av mig hemma hos föräldrarna. De är bortresta och jag tänkte sova där för att kunna lämna bilen där efter jobbet och skulle ändå till stallet dagen efter - onödigt att åka hem till uppsala alltså. Sov halva dagen, åt fryspizza framför netflix, lämnade en farsdag-present till pappa och pussade sedan på hästen innan jag åkte hem. Ah, där har ni en snabb recap av min helg om någon ville veta. Nu har jag några ostar, en påse linschips och en säng som kallar på mig - kram på er!!

Kommentarer
Postat av: sarah

aaa visst är det =) åh fint packat vart har du köpt prisen papparet ??

Svar: TACK :D det är ifrån lagerhause!
Josäfin

2018-11-11 @ 21:53:35
URL: http://klarahs.blogg.se
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken bra helg det ser ut och låter som! :)

Svar: Det var det verkligen :D
Josäfin

2018-11-12 @ 10:35:01
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Ser ut att vara en bra helg! Hoppas du får en fin måndag! :D

Svar: IT WAS :D
Josäfin

2018-11-12 @ 12:13:41
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Härliga bilder! Låter som en bra helg! :D

Svar: det hade vi verkligen!
Josäfin

2018-11-12 @ 17:57:06
URL: http://www.yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0