the sky has never been so bright; baby, you're my northern lights

 
Okej, får jag verkligen vara en tönt nu??? Såklart jag får det är min blogg. Men hallå!! Skrek typ rakt ut när jag såg att Alexander DeLeon & Josephine Skriver har förlovat sig?! Har följt dem så länge (dvs lyssnade på The Cab innan Alexanders solokarriär) och de har alltid varit så jävla couple goals. Följer ni inte dem på instagram bör ni göra det snartast (Josephine / Alexander) - de reser mycket och tar massor av otroliga bilder. Men okej, de har alltså förlovat sig. UNDER NORRSKEN I FINLAND EFTER ATT HAN PRECIS SLÄPPT ANDRA DELEN AV SITT DEBUTALBUM MED EN LÅT OM HENNE SOM HETER AURORA BOREALIS!!! Alltså!!! Grinar typ haha, vad händer?? Är orimligt glad för deras skull (känner dem ju inte ens liskom?? haha men fan ändå!!) men alltså fantastiska människor som verkligen förtjänar detta!!! ÄR SÅÅÅ taggad på deras bröllop alltså!!! FYFAN vad fint det kommer bli!! Okej, har geekat klart nu. Behövde nörda ut någonstans över min orimliga lycka och som tur är har jag ju en blogg till det haha. Fyfan ♥♥ Bör också tipsa om denna låt som jag pratar om innan!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så fint!

Svar: I KNOOOW alltså goals!
Josäfin

2018-11-27 @ 21:47:59
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Yasmine

Shit vilken dröm att förlova sig under norrsken!!!!

Svar: MEN VISST??? SÅ FINT
Josäfin

2018-11-30 @ 15:45:07
URL: http://www.yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0