in the garden of evil; I'm gonna be the greatest

 
Sista fyra dagarna av veckan har rullat på när jag skriver detta på söndagkväll. Ska snart styra ihop chips & dipp innan jag lägger mig i sängen och ser ikapp på lite serier. Men annars har jag haft film-mys i torsdags. Vi åt paj innan vi satte oss i soffan, tryckte cheeseballs (varav hälften sega och fina efter att Elise ångat dem i ett durkslag) och såg filmen Hocus Pocus. Hade sovmorgon till fredag (inte för att det hjälpte mycket, insett att senaste kvällen jag inte hade planer och var hemma från jobbet innan nio var så gott som tre veckor sedan??!) innan jag drog iväg till jobbet svintrött och med planer på MAX & serier på kvällen. Ronja & Sara hade dock andra planer som jag tackade nej till innan mormor tvingade dit mig med ägg?? (no joke, "men om ronja ska ha hälften av äggen kan du ju lika gärna gå dit ikväll!! Här har du vin!!) Så dök upp strax efter nio hos Ronja och fick toast & vin. Bra val ändå. På lördagen åkte vi iväg till Felix för att fira hans födelsedag, äta smörgåstårta & dricka vin. Det vill säga en jävligt bra lördag, plus att vi var hemma innan tre så min trötta kropp jublade. Hade ju såklart planer på söndagen också för (hah) sån är jag - dock så är ju brunch med familjen aldrig fel! Denna vecka har jag också en del planer (bland annat mer födelsedags-firande & halloweenfest!) så vi får väl ställa in alla planer på sömn då också. Nåväääl, kan väl sova när jag dör!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men gud vilka mysiga bilder!! Kram<3

Svar: TAAACK :DD
Josäfin

2018-10-22 @ 12:41:47
URL: http://nouw.com/linndossing
Postat av: Netti Starby

Så himla mysigt du har haft det! :-D Kramis

2018-10-22 @ 12:43:46
URL: http://starbys.se
Postat av: My Nordqvist

Alltså hur underbara vänner!! Alltid spontana grejer juuu!! Ska jag göra nått med mina är de typ 1 månads planering för att gå ut och äta...

Svar: Haha vi är alltid sista minuten planerare, mamma kan typ fråga vad jag gör i helgen och jag ba vet inte får nog planer på fredag senaste ahahah
Josäfin

2018-10-23 @ 11:00:54
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0