find some friends who is a home and an adventure all at once.

 
Helgen betyg får ju ändå 10 av 10. Dricka vin och klippa Pelles hår på fredagen, ute och dansa hela natten på nation på lördagen. Och ah sova och äta vego-nuggets från MAX på söndagen haha. Det sistnämnda är väl inte så spännande men jäklar vad gott det var ska ni veta. Gårdagen var verkligen så jäkla rolig! Vi träffades hemma hos mig på kvällen för att dricka och äta. Minus på att vi fick vänta typ två timmar på vår foodora betällning dock, men var ju resturangen som var så sega på att laga mat? Ringde dit mest för att se om maten hade hämtats och när jag sa att det var orimligt att behöva vänta två timmar på maten sa han att jag skulle beställa mindre nästa gång. Hm, 6 rätter där två av dem är samma tyckte inte jag var orimligt mycket men okej. Ska inte beställa därifrån igen haha. Men det stoppade inte oss för att ha kul, ta några shots och dra in mot stan. Elin och hennes kursare hade styrt sittning och vi drog dit för eftersläppet. Dansade, shottade, skrattade och hade en jäkligt good time. Avslutade med en drink på terassen och rullade sedan hem runt halv fyra för nattmackor och prison break. Låter som många kvällar på senaste haha. Idag har jag städat upp allt, köpt diskmaskinstabletter och köpt MAX. Sen har jag bara chillat och kollat på serier, inte mer spännande än så. Kan ju inte säga att jag är utvilad och redo för en ny vecka, men ah vi kör ändå!!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ser ut som att du hade en riktigt bra helg! :D

Svar: Det var det verkligen!
Josäfin

2018-09-23 @ 19:01:11
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Ihh vad roligt att det varit en så bra helg! :D

2018-09-23 @ 20:03:20
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: enna

Ser ut som er riktigt rolig helg :)

Svar: it was! :D
Josäfin

2018-09-23 @ 20:32:30
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0