I was summer, you were spring; you can't change what the seasons bring

 
Min torsdag i några sketna mobil-bilder. Har legat i sängen och halvsovit fram till 11 för att sedan dra mig ut till bilen. På schemat stod: skriva ut årsbilder, köpa kuddar och hitta nya köksredskap som inte känns som om de ska falla isär när en lagar mat. Allt kunde sedan checkas av och dessutom fick lite tallrikar och vattenglas följa med hem. Lagade ihop en nudelwok med chili-tofu & grönsaker medan jag städade in mina nya fynd i skåpen hemma. Det börjar fyllas nu, tallriks & skålstopp kanske är på sin plats? Det ser dock väldigt bra ut i mitt "fina" skåp nu. Det andra är mer av en mess om vi säger så. Har sedan lyssnat på podden spöktimmen medan jag har klippt och plockat med alla nya bilder som sedan fick sig en plats på mina garderober, två av fyra ser ni på bild ovan! För er som inte hänger med så skriver jag ut bilder varje år när sommaren är slut för ett helt år bakåt och byter ut på mina garderobsdörrar. Förra årets bilder får sedan hitta in i mina album. Nu är årets bilder uppe och är det något en mår jäkla bra av så är det att se allt kul som hänt under det senaste året varje dag. Idag är det fredag, jag ska jobba och sedan dra på bio. Mys-fredag delux alltså, hoppas ni andra får lika trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilka härliga bilder <3

Svar: TAaack :D
Josäfin

2018-09-30 @ 21:29:01
URL: http://nouw.se/jonnaelb
Postat av: Film&serier bloggen

Den där maten ser riktig god ut!

Svar: IT WAS :D
Josäfin

2018-10-01 @ 09:45:50
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: sarah

fina bilder

Svar: Tack :D
Josäfin

2018-10-01 @ 13:23:15
URL: http://www.klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0