and at the end judges pointed out my flaws, with so much ease.

 
Halloj, blir ett litet kvällsinlägg sådär på torsdagskvällen. Blev ivägdragen av Ronja på spontan jeans jakt. Så vi gick hela jäkla gränby på jakt på de perfekta mom-jeansen och efter typ 10 butiker och 25 provade jeans (antonio ur so welcome haha) så hittade hon ett par kalasfina levis jeans med 50% rabatt. Men annars har jag typ gjort med idag än vad jag gjort på hela veckan. Jobbat eftermiddagar, kollat på pose, käkat mackor (alltså pocherade ägg och avocado mackor är ju liiivet) och varit ute på en promenad med hästen. Såklart började de regna när vi började gå och när vi var en bra bit från stallet fick vi en ordentlig skur på oss, så fick självklart släpa med mig hästen resten av biten då hat avskyr (!!) regn. Solen kom dock tillbaka sen och vi tog självklart tillfället i akt till att fota lite mysiga bilder. Idag var enda dagen jag öppnade på jobbet och självklart var det ooomöjligt att somna. Men har jobbat, mött upp Anna för fika (som blev lunch pga det fanns så sjukt mackor på espresso houset, vi tog och delade en beagel med philadelphia, avocado, spenat och ägg samt en chillicheese med avocado) och sedan har jag varit hos psykologen. Och sen hem och bada, käka plocksallad och sen blev jag som sagt ivägdragen på jeans-shopping. Men överlag har veckan varit bra. Energi-nivån är ju värdelös och jag skulle kunna sova hur länge som helst, man tackar ju celcius för livskraften. Men annars så rullar det på fortfarande och det känns jävligt skönt. Hoppas att det håller i sig. Nu ska jag fortsätta att kolla på Pose och äta linschips - måste ju prova alla nyheter nu så jag vet vad jag ska tipsa till fredagsmyset imorgon! I helgen blir det kräftskiva hos mormor och födelsedagsfirande hos Emme, kan ju inte bli annat än bra.

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh nu blir jag hungrig!

Svar: mackor for life haha! :D
Josäfin

2019-08-23 @ 03:04:22
URL: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0