I thought I had it all but you can see the change

 
Halloj på er, ännu en torsdag som rullar in. Har varit en rätt konstig vecka, har mått helt okej men ändå inte. Har varit orimligt trött, som jag även nämnde förra veckan. Liksom somnat av mitt på dagen och var verkligen inte ork till någonting utöver att jobba. Kanske därav celcius flaket som trillade hem i veckan haha. Har inte heller haft någon matlust flera dagar och när jag väl tvingat i mig något att äta så börjar jag må illa och känner ännu mer avsmak för mat. Gjorde dock mackor med avocado, mozzarella och tomat på surdegsbröd med soltorkade tomater igår och det gick ner utan problem och sen har det varit helt okej, utöver att jag absolut inte är sugen på något. Men utöver det så har veckan rullat på. Har lunchat med syrran, klämt sönder fingret mellan en vagn och en dörr (hur jag alltid lyckas? ingen vet), gått promenader med ponnyn, legat i sängen och kollat på Preacher och sen idag har jag varit hos min psykolog som utfört EMDR behandling på mig. Tror att det hjälpte att koppla ihop hjärnan lite och förhoppningsvis utspelar det sig positivt. Annars är jag ledig idag och ska spendera kvällen med finalen på Handmaid's Tale och förhoppningsvis att äta något gott (om jag lyckas bestämma mig för något att äta det vill säga). Jobbar annars lördagen och har inga satta planer för helgen så får se vad vi hittar på eller om det blir lugnt. Är bara väldigt seg at the moment som sagt, men blir nog bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson

De där mackorna ser verkligen galet goda ut! Hoppas att du snart känner dig helt bra igen så att den där sega känslan släpper :)

Svar: Tips tips på mackorna haha :D Tack ♥
Josäfin

2019-08-15 @ 18:30:46
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ser ut som att du har haft himla fina dagar med god mat och trevligt sällskap, dock mindre roligt med ett skadat finger. Ta vara på dig.

Svar: Tack för dina ord. :) Text och bild relaterat till bröllopet har nu börjat publiceras i min blogg. Välkommen in!

Kram

Svar: Tack! :D
Josäfin

2019-08-15 @ 21:00:24
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Erika

Dom mozarella/tomat-mackorna ser vääldigt goda ut!! :D

Svar: SÅÅ goda, tips tips :D
Josäfin

2019-08-15 @ 22:00:58
URL: http://nouw.com/erikarobertsson
Postat av: Emma Engström

Hoppas du myste till det ordentligt för dig igårkväll! Måste se den serien alltså <3

2019-08-16 @ 18:31:29
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Ida

Åhh mozzarella och tomat, livets gåva<3 Kämpe är du som krigar på Jossan, fortsätt så!! <3

Svar: Inget som innehåller tomat & mozzarella har någonsin varit onice haha! (tack ♥♥♥)
Josäfin

2019-08-16 @ 23:37:13
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0