I won't lose like that, I won't lose myself.

 
Dagens humör: Faktiskt rätt bra ändå, det håller i sig än så länge!
 
Dagens att göra: Har varit hos min psykolog och hjälpt Sara flytta in till sin lägenhet!
 
Dagens craving: Alltså har velat ha en lyxshake så länge, så idag tog vi tag i det.
 
Dagens citat: När min psykolog frågade vad jag gjort i helgen och jag ba "varit ute i min kompis stuga 14 pers och badat, spelat kubb och druckit vin" och hon ba "14 pers?! Vart hittar man ens så många?!" och jag ba "vet vi måste börja med ö-råd snart :)"
 
Dagens musik: Sam Smiths "How Do You Sleep?" går fortfarande på repeat tillsammans med Hayleys "I Wish"
 
Dagens serie: Håller på att kolla igenom på The Boys atm men Euphoria & Big Little Lies har varit BOMB senaste tiden
 
Dagens ser fram emot: Imorgon ska vi dricka drinkar och dra på bryggans prideklubb! Så kan det gå, sa i veckans låga period att "i helgen vill jag bara ligga hemma och inte lämna sängen" och nu plötsligt ska en drös tjejer hem till mig och käka middag. Men kul ska det bli !!
 
Dagens köp: Medan vi packade på Sara saker på IKEA så fick jag även hem en förvaring till mina skor, en handduk och ännu en plastblomma.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilka härliga planer du har för imorgon! :-D Kramis

2019-08-01 @ 22:48:33
URL: http://starbys.se
Postat av: Hemma Hos Felicia

den lyxshaken alltså!!! :D

Svar: Så gott!! :D
Josäfin

2019-08-02 @ 08:26:38
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0