in the good times, in the bad times; you need a high to feel alive

 
Fredrik kör in i Ronja med sin lime, Eddie sabrerar min cider på dansgolvet, Peter blir nästan tagen av polisen - en vanlig lördag med detta guldgäng. Min vinkväll med Ronja och Fredrik ledde till spontan utgång och efter att ha mött upp resterande på Ångkvarn rörde vi oss mot Flustret för att dansa resten av natten. Så en jävligt bra kväll helt enkelt, spontana utgångar brukar lyckas bli det. Söndagen spenderades med att långt bad följt av Mindhunter säsong två nedbäddad i sängen med en skål chips - lagom seg dag alltså. Nästa helg ska jag iväg på kräftskiva och födelsedagsfest men utöver det har jag inte många planer för veckan utöver att jobba. Ska förbi ponnyn, laga ihop en kantarell carbonara (bästa med att familjen älskar att gå ut och plocka svamp är att man kan sno med sig lite hem) och kanske klämma in ett biobesök. Men den som lever får se, nu ska jag ta och röra mig mot jobbet. Hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Åhh spontant är ju helt klart bland det bästa ibland, haha! SÅ kul <3

Svar: Verkligen!! :D
Josäfin

2019-08-19 @ 17:57:51
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0