and I don't wanna make you feel bad, but I've been trying hard not to talk to you

 
Halloj, och välkomna tillbaka efter världens segaste helg. Har ca legat i sängen hela helgen utöver att dra mig ut för häng med tjejerna (och fredrik) hemma hos Sara. Nämnde ju i fredags att jag råkat blanda min sömntablett med lite vin men att jag faktiskt mot alla odds mådde bra. Jag tar tillbaka allt, haha. Nej men en timme in på jobbet så fick jag extremt med huvudvärk och kände mig helt groggy i huvudet. Satt och sa fel i kassan och blandade ihop siffror osv, tur att de flesta hände med kända kunder så att jag kunde skämta bort det. Värken skäppte lite mot kvällen dock så var väldigt mysigt på julbordet, även om det kanske blev lite för sent för min del. Har annars känt mig seg och orklös hela helgen, nästan lite sjuk utan att vara sjuk. Vet inte om det bara är veckornas halvdåliga sömn som hunnit ikapp eller om min vin & sömntablettskombo krockade lite med medicinerna. Eller helt enkelt att jag bara inte tvingade mig upp i sängen, känner mig iallafall lite piggare idag efter att ha kommit upp. Så har kollat serier, druckit te och slagit in mer paket. Ja, jag har spårat med julklappar iår på ett helt nytt plan. Men nu är jag så gott som klar. Inväntar en försenad klapp som skickats idag samt en del av en annan julklapp som inte heller dykt upp än. Sen är jag klar med julens klappar en vecka innan jul - känns ändå så skönt att vara klar i tid och slippa köpa "stress-klappar". Men annars i veckan så är det rätt lugnt. Inte mycket planerat och lite sådär lagom med jobb. Så nu inväntar jag bara lite minusgrader och snö innan jag är helt redo för jul - vi tar en till kopp te och en bit pepparkaksdeg på det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är också nästan klar med alla julklappar, så skönt :) Ja snö och minusgrader vore trevlig till jul men enligt väderprognosen en vecka framåt ska det här gråa vädret fortsätta tyvärr kram

2019-12-16 @ 16:11:31
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Tina

Usch vad tråkigt att du mådde så dåligt när du blandade sömntabletten med vin! Men skönt att du känner dig piggare nu och har skämtsamma och lätta kunder<3Skönt att du är klar med julklapparna! De är jag med faktiskt, inväntar en sista .. såå skönt! Håller med om att snö och minusgrader hade suttit fint nu! Men jag tror tyvärr att det blir en grön jul<3

2019-12-16 @ 18:27:56
URL: http://nouw.com/tinafalkestad
Postat av: enna

Usch vad jobbigt :/ Kram på dig

2019-12-16 @ 19:36:24
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

så tråkigt att du blev så dålig :( men bra att du känner dig lite piggare iaf. Skönt att vara klar med julklapparna, det är jag med :) och det blev många i år ;)

2019-12-16 @ 21:46:27
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0