bra vecka, bra torsdag - skål på den!

 
Alltså hur mycket märker man inte att vi lämnat gråa november bakom oss och klivit in i mysiga december?? Lyssnar på julmusik (ni har min jullista på spotify HÄR btw), äter massor med pepparkaksdeg, slår in julklappar och bara myser. Men denna vecka startade med att vi bytte ut boxningen mot bio. Är fortfarande lite förkyld så vi körde skräckisen Countdown istället, vilket var inte bara guld att se på bio utan ännu mer guld i och med att vi var själva i salongen!! Sen gör det ju inget att filmen faktiskt var rätt bra, mycket bättre än vi trodde. Snygga effekter, ändå rimlig story och okej karaktärer. Lyckad tisdag. I onsdags var jag och ponnyn ute och red i den smältande snön. Han var rätt dryg så vi var inte ute jättelänge då allt ifrån fallande snö och pinnar på marken var livsfarligt men en liten tur iallafall. Jobbade sedan tills kvällen och satt sen med te och paketinslagning på kvällen framför youtube. Idag är dagen då min andra tatuering ska ta plats, så nu jäklar sitter den där! Frida är konstnären bakom min lilla pinky-swear-skål och Alina är tatueraren bakom den. Är galet nöjd och kan knappt vänta på att den ska ha läkt ett tag så jag kan plocka av plasten! Firade med att fika och köpa julgran med mamma på gränby. Så nu har jag slagit upp granen i vardagsrummet och det blev galet mysigt. Ska köpa lite mer pynt bara, glittret blev liite klent. Men julkänslan är om något ännu mer på topp nu. Torsdagen är dock inte slut för snart ska jag byta om och dra ner på stan för AW med jobbet. Så en trevligt värre torsdag alltså, och sen knackar helgen på dörren.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju så grymt när man får hela salongen själv! Speciellt när man ska kika på en skräckis. Jag och min kusin fick det för flera år sedan när vi såg paranormal activity på bio :D
Och snygg tatuering!!

Svar: Var ju guld, vill alltid vara ensam på bio haha! och TACK !! :D
Josäfin

2019-12-05 @ 21:53:48
URL: http://fridachristina.com
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Nej, men åh, älskar din nya tattoo! :D

Svar: MEN TACK :D
Josäfin

2019-12-06 @ 17:07:53
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson Fotograf

Det måste varit helt underbart att vara på bion själv, wow! 😍

Svar: Så skönt!! Dessutom plus med en bra b-skräckis så man kunde kommentera utan att störa någon och utan att viska haha :D
Josäfin

2019-12-06 @ 21:31:00
URL: http://beattriicee.se
Postat av: Jasmine

Att pynta och förbereda inför julen tycker jag så mycket om!

Svar: Tack för orden till inlägget om hemmagjort julgodis i glasburk.

Önskar dig en fin helg.
Kram

Svar: Ja det är så galet mysigt :D
Josäfin

2019-12-06 @ 22:01:09
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0