put a price on your emotion; I'm looking for something to buy

 
Halloj på er, sådär på torsdagskvällen. Veckan innan jul och wow vad tiden flyger förbi! Är iallafall... Klar med klapparna?? Har helt tappat det iår och spårat totalt men till mitt försvar är det hundpaket och fler småpaket jag skulle kunnat slagit ihop - men inte gjorde, heh. Utöver det har jag träffat Sebastian (som för övrigt börjat blogga igen så kika in på Sebbestil.se!) för en liten mysig tisdags-aw, ätit frukost med mamma samt fixat sista inför julen idag och börjat planera för nyårsfirandet. Så veckan har för det mesta varit trevligt! Jobbet däremot har varit kaos och varken min kropp eller mitt huvud pallar trycket med paketen. Fick dra hem tidigare igår då det dels var noll ordning på paketen, för mycket spring, för mycket paket och bara var för stressigt med för mycket folk. Jag lider ju av något typ av yrsel som lätt kommer fram vid mycket hopp och spring så har känt av det blandat med kallsvettningar och ryggont så lär bli hemma imorgon också. Min bästa vän är vetekudden och näst bästa är spikmattan haha. Nej men det var ju inte helt enligt planen men förhoppningsvis ska det släppa med lite mer vila. Så slår in paket (lovar, väntar på två små grejer sen är jag klar), dricker te, äter kakor och längtar till julen. Vad uppskattar ni mest - att ge eller att få julklappar? (tror ni kan se mitt val ovan under granen)

Kommentarer
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Det är kul med julklappar, jag blev klar med mina idag. Eller jag har en kvar att slå in, men behöver inte köpa mer saker i alla fall :)
Mysigt med en tisdags-aw och en frukost med din mamma.
Jobbigt med yrseln, hoppas det blir bättre snart! :)

Jag tycker det är roligare att ge julklappar :)

2019-12-20 @ 19:30:02
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: Emelie Andersson

Jag älskar att ge, och att se reaktionen när de öppnar :) sett klapparna under min gran? All in i år x) <3

Svar: Verkligen!! Haha håller helt med - och din gran är en av de få som sett ut som min haha!
Josäfin

2019-12-20 @ 21:27:40
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon
Postat av: Sara Ekman

Åh den där frukosten såg sååå god ut <3 Inte kul när det är kaos på jobbet :(

Svar: frukost är ju det bästa vi har!! Haha :D
Josäfin

2019-12-21 @ 08:21:17
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0