walk in your rainbow paradise, strawberry lipstick state of mind

 
Har varit en sån där seg/mysig vecka. Har på ena sidan sovit dåligt, varit trött och haft så mycket kaos på jobbet. På andra sidan har jag suttit och myst med att slå in julklappar, tagit en runda på stan med Ronja och haft myskväll med tjejerna hemma hos mig. Så plus och minus. Största minuset måste ju ändå vara att på tisdag vaknade man till sol och snö som sedan var utbytt till regn och rusk redan på onsdagen. Kan snön komma hit för att stanna någon gång?? Tänk typ 5 minus och en decimeter snö?? Gärna sol också då men är fan inte kinkig bara vi får snö och inte slask. Men annars så är det fredag - hade så mysig kväll igår, är ledig i helgen, ska på julbord ikväll och både Hayley & Harry har säppt ny musik. Dessutom vaknade jag och mådde FINT även om jag igår totalt glömde att jag druckit vin och bara såg "sovmorgon!! jag börjar jobba 13" och råkade ta en jäkla sömntablett. Fick megastress när jag sen slogs av att HELVETE DU HAR JU DRUCKIT VIN DIN JÄVEL och förväntade mig sömntabletts-baksmällornas-baksmälla. Men mår fint? Fin fredag ändå, även fast det regnar ute så kan jag inte klaga på mer än det.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Alltså jag älskar dina bilder!! :D Kram

Svar: Men TACK !! :D
Josäfin

2019-12-13 @ 15:25:36
URL: http://yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0