we'll get the drinks in so I'll get to thinking of her

 
Fjärde advent rullar in och utanför fönstret är det fan ingen jävla snö. Snarare ett november-rusk och verkligen ingen julkänsla. Mer så här inne där jag ätit upp all min pepparkaksdeg, är helt klar med alla mina (för många) paket (minus ett som jag veeerkligen hoppas kommer i brevlådan imorgon annars tar det hus i helvete haha) och igår hade vi mini-jul med kusinerna. Åt gott, gav paket och bara myste. Annars är jag rätt så trött, både i huvudet och kroppen. Var snäll och hoppade i ett par timmar i fredags och sen jobbade jag några timmar igår också, mår bätte nu och har ingen yrsel men är fortfarande rätt seg och har lite ont i kroppen. Men vad gör det när julen vekrligen börjar imorgon med uppesittarkväll följt av julafton? Ska bli så himla mysigt, dessutom skönt med liiite jul-ledigt iallafall. Ge bort egna julklappar till när och kära istället för att springa som en galning och leta paket som folk beställt till jobbet. Men ikväll ska jag julbaka med tjejerna och bara mysa innan jag imorgon ska plocka ihop klappar och kläder för att bo hemma hos mamma och pappa i några dagar. Vi hörs och ses, och god jul på er ♥

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

Vad mysigt med minijul!

Svar: Verkligen :D
Josäfin

2019-12-22 @ 16:49:33
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0