the way I'm drinkin' you down; like I wanna drown, like I wanna end me

 
Och fredagen kom igen, tacka fan för det!! Summerar veckan med massor av god mat (även om mina varma-mackor inte ser goda ut så kan jag lova er, det var det!!) (speciellt efter att ha sprungit i snön för att hinna med min buss så att jag slapp komma hem mitt i natten!! tack lantisbuss 804 för att du alltid är sen ♥), snö och har tydligen sett lite fräsch ut?? Även fast ansiktet är ett enda kaos av finnar och jag sovit rätt kasst. Nice ändå att en ser ut som människa när det spacklas över. Men tillbaka till maten, alltså mina halloumi-bullar som jag gjorde med en pasta igår?? DRÖM!! Alltså blir lycklig när jag tänker på att jag har det till matlåda idag också. Själva bullarna är gjorde på anamas formbarafärs med tärnad halloumi, lök, kryddor (peppar, salt, lite vitpeppar & basilika) och lite riven ost. Sedan har jag kokat spagetti och gjort en sås på krossade tomater, champinjoner och zucchini! REKOMENDERAS alltså så jäkla gott!! Men nu ska jag ut i slasket (och regnet???) och dra mig till jobbet. Jobbar fram till stägning och sedan är det utflyttningsfest för Carro som ska flytta ut ur stan. Så vi kickar igång denna lediga helg nu! Eller ah, om ca 11 timmar när jag är hemma från jobbet. Men vad gör det när det vankas fest och vin! 

Kommentarer
Postat av: sarah

tack visst är den =)

2019-02-08 @ 15:37:59
URL: http://klarahs.blogg.se
Postat av: Emelie

så fina bilder :) ha en grym helg!

2019-02-08 @ 15:40:20
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0