"inte lika badvänligt väder men perfekt för att äta varma mackor och se på serier"

 
Wow hörrni, nu är jag hemma igen. Från att frossa i god mat, drinkar, sol och bad till att hamna i sängen ingen framför big little lies och en varm macka. Kontraster i livet och sådär, men imorgon blir det faktiskt festligt igen då sommar-festen drar igång! Sen börjar jag jobba igen. Så det känns ju lite skit. Skulle ha stannat i spanien och spenderat alla mina pengar på mat, chips och alkohol. Men samtidigt känns det skönt att vara hemma igen - svettas inte ihjäl och har längtat så efter min säng då jag knappt sovit något under semestern. Jag har haft det lite upp och ner för att vara helt ärlig, vilket känns väldigt tråkigt då jag innan bara kände att det skulle bli så bra. Har sovit extremt dåligt, haft advokater och liknande som ringt mig hela tiden med olika info och bara haft en underliggande stress i kroppen av att inte vara hemma ensam. Men på andra sidan har vi haft det superkul, spelat spel på terassen, ätit gott, suttit och myst på stranden och haft det kalasbra! Så upp och ner helt enkelt. Mest bra måste jag ändå säga, sällskapet är ju till semesterns fördel. Sen var det ju galet roligt att Elin spontan bokade en resa medan vi var nere och kom ner några dagar - till de andras överraskning! Så semestern får ändå klart godkänt, och vädret har ju varit galet! Sjukt vad varmt vi haft det. Och har tydligen tagit massor av bilder också, wow varken jag eller Thea tyckte att jag haft med kameran mycket men tydligen fanns det 1374 bilder att ladda över till datorn idag. Wow. Ni får en släng med blandade bilder ovan så kommer det massor av mer sen följt av recap inläggen. Men nu ska jag slänga in en till varm macka i ugnen och bädda ner mig i sängen igen för att ladda upp för morgondagens festligheter. Kommer behöva semester från semestern, på riktigt denna gång. Ge mig bara en vecka att ligga i sängen och se serier, vara själv och sova, okej? Vi landade sent på natten till idag och sen var det nog första natten på över två och en halv vecka som jag lyckades sova 6 timmar utan att vakna varje kvart / ligga vaken timmar emellan. Home sweet home, alltså. Eller mitt rum min säng och inte värmebölja. Jaja, förhoppningsvis sover jag lika bra inatt och är redo för party imorgon - melfest here we go!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men asså wow vilka fina bilder :D

Svar: Tackar :DD
Josäfin

2019-07-13 @ 19:17:28
URL: http://jlandgrens.se
Postat av: Celine

Men jag säger det igen, dessa stora gäng du alltid hänger i <3 Det ser så jäkla kul ut!

Svar: Haha men tack!! :DD
Josäfin

2019-07-13 @ 20:34:32
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: sarah

åh fina bilder

Svar: TACK :D
Josäfin

2019-07-15 @ 16:19:43
URL: http://www.klarahs.blogg.se
Postat av: sarah

åh fina bilder

2019-07-15 @ 16:19:43
URL: http://www.klarahs.blogg.se
Postat av: Yasmine

Underbara bilder och välkommen hem! :D Kram

Svar: TACK :D
Josäfin

2019-07-18 @ 15:38:02
URL: http://yasmissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0