melfesternas melfest osv

 
Halloj på er! Har varit ett gäng skitdagar ett tag nu men är så trött på den här skiten nu så vi skippar det. På bättre dagar har vi haft årets sommarfest förra lördagen! Årets tema var melfest och vi blev inte besvikna. Från mello-teamet till Dollystyle, Sean Banan, Roger Pontare och Måns lilla kompis. Jävligt bra kväll, jävligt mycket glitter och jävligt bra utklädnader. Sedan har veckan inte bjudit på mer än jobb och sängliggande till igår då jag pallrade mig iväg till Anna för tjejkväll. Så fredagen bjöd på ca allt en kan förvänta sig av en tjejkväll: skitsnack, vin, kakor, smink, musikvideos och massor av skratt. Idag ska vi iväg för att fira Fredriks födelsedag och sen blir det kanske ett biobesök imorgon. Så ja, mitt liv går just nu i skarpa svängar av att "må skit och vilja vara ifred" och att "inte må skit och planera in 100 grejer". Men ja, det var väl det. Har massor av bilder att visa er så ska se om jag har ork att parkera mig framför datorn med en podd och redigera lite i veckan. Men tills dess så hörs vi och ses vi, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Finns det något bättre än en tjejkväll?! mys <3

2019-07-21 @ 15:56:06
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0