close your eyes for a while, let go of feelings. now go, get out - glitter up, I know you need it

 
När allt är skit men man verkligen inte har tid. Lite så känns det just nu. Men för övrigt har det varit några rätt bra dagar. Massor av ponnymys, lunch med mamma, fotografering och sushi efter ett bra boxningspass - är för övrigt helt söndersparkad & blå från den träningen tillsammans med träningsvärken från heeelvete. Är också så varmt att jag förvandlats till en pöl av svett, herre min gud. Och så ska en åka till ännu varmare grader på söndag, lär parkera mig i havet och invänta lunch eller vätskepaus i skuggan. Men först ska vi ta oss igenom två korta jobbpass, en midsommarfest, ett födelsedagsfirande och tre tidiga mornar efter dåligt med sömn. På den där jobbiga fronten jag försöker ignorera så har tingsrätten satt rättegången mitt i min resa. Efter två månader av "den kommer dra igång i maj, så kör vi all genomgång osv var redo" till två månader av total tystnad så lyckas de ändå pricka in de två och en halv vecka där jag är i ett annat land med två veckors notis. Så jävla trevligt. Så mår som sagt lite piss över det, men helt ärligt så har jag inte tid. Jag måste packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0