may flowers grow in the saddest parts of you.

 
Har ju samlat på min lite bilder under dessa två veckor, även fast det känns som jag levt i en bubbla på max några dagar. Sjukt ändå, tycker att tiden går långsamt samtidigt som den där onsdagen känns som i förrgår. Första bilderna på Amigo är dock ifrån den onsdagens morgon, det däremot känns som månader sedan. Tid är rätt konstigt nu för tiden helt enkelt. Men hur som så har vi bilder på turer till stallet för att pussa på hästen, mamma som kommer med smörgåstårta och råsaft (♥) och systrarna Thorin som säger "vi tar med lite sushi" och kom med en jäkla megatallrik. Långa bad med pepsi (johan får mig att fortsätta känna mig som en hobby-alkis genom att skriva att han blir glad när han ser att jag bytt ut vinet mot pepsi), massor av fina blommor jag fått av folk (♥♥), faster som kom förbi med semla på fettisdagen och massor av hundmys. Har varit på ikea och köpt lite nya plastblommor, ätit middag och sett massor av modern family avsnitt med mamma och ätit lunch hemma hos syster. Det är ca det vettiga jag gjort under dessa två veckor, annars har jag mest legat i sängen, ätit nudlar (om ens något) och sett på serier och film. Sovit hur mycket som helst men aldrig bra, tagit mer långa bad (har nästan flyttat in badkaret) och det är typ det. Däremot har jag börjat på thai-boxning och det hjälper väldigt mycket! Men det är ungefär vart jag är just nu. Går upp och ner fortfarande men det är ändå okej för tillfället. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka härliga bilder!

Svar: tack så mycket :D
Josäfin

2019-03-15 @ 11:13:38
URL: http://www.theresemolander.se
Postat av: Emma Engström

Kan det bli någon annan bättre kombo än Pepsi och bad?! MYS! <3

Svar: bad och vin tänker jag spontant haha men passar sig bättre till vardags med pepsi kanske haha :D
Josäfin

2019-03-15 @ 12:51:43
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Linnea

Gud vad fina bilder du har tagit :)

Svar: taack :D
Josäfin

2019-03-15 @ 21:36:10
URL: http://linneakinis.blogg.se
Postat av: My Nordqvist

❤❤❤❤

Svar:
Josäfin

2019-03-20 @ 19:36:50
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0