and I look like a stranger in the bathroom light, keep looking in the mirror 'til I see myself

 
Bjuder på några sketna mobil-bilder ifrån senaste dagarna. I lördags hjälpte jag Thea flytta (vilket vi firade med pizza och film!!) och idag har mamma & pappa varit över och ätit carbonara. Var på boxningen igår och tidigare idag var jag en runda på stan för att byta batteri på mobilen och köpa hårfärg. Annars har inte mycket hänt. Har mestadels legat i sängen, kollat serier och ätit doritos. Inget roligare än så. Några låga dagar helt enkelt, riktigt skit. Vet inte varför men allt är bara skit just då - jag är låg, ledsen, har ångest och energi på minus 100, helt utan någon speciell anledning. Idag har dock varit lättare, även fast jag sov riktigt uselt  med mardrömmar och vaknade för att se att mobilen hängt sig och att larmet gått för 20 minuter sen. Tur att mobilen ändå hade tid för nytt batteri, den är riktigt värdelös at the moment. Men imorgon åker vi iallafall bort till varmare grader. Ska faktiskt bli så skönt att vara ledig från jobbet några dagar (vilket är orimligt för jag är knappt på jobbet) och bara sola, äta gott och dricka sangria. Ta en paus från min vardag helt enkelt, för senaste veckorna har verkligen inte varit på topp. Inte lika dåliga som i mars, men mer gråa och med en medföljande ångest. Men ska sluta tjata om det nu, förhoppningsvis kommer jag tillbaka med massor av mysiga semester-bilder! Imorgon blir det att färga håret, packa väskan och sedan drar vi till Spanien på kvällen, dröm-onsdag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Trevlig resa!

Svar: tackar :D
Josäfin

2019-05-08 @ 17:24:48
URL: http://www.nouw.com/mariellefriman

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0