she couldn't care less and I never cared more so there's no more to say about that

 
Halloj hörrni. Sitter här på fredagskvällen, dricker te, käkar avocado/mozzarella/tomat/pesto - mackor och lyssnar på spöktimmen. Har varite en väldigt blandad vecka, men mest dålig helt ärligt. Har mått rätt piss, hade ett superkasst psykologbesök (var nog sista besöket där helt ärligt), var ledsen och sovit / ätit dåligt osv. Har också haft ett skitbra boxpass, ätit post-boxnings-sushi (typ lika viktigt som själva träningen ju?) och ätit frukost med mamma och syrran på melrosé. Så blandad vecka helt enkelt. Jobbade mitt första pass på 75% idag och det gick rätt okej ändå. Igår var verkligen en rutten kväll och har haft så jobbigt inför det då jag verkligen ångrar att jag bestämde mig för att gå upp i tid. Hällt i mig koffein hela dagen för att hålla mig uppe och det har faktiskt funkat. Mår helt okej nu och ser fram emot imorgon när vi ska iväg på halloween fest. Så tänker glömma bort att jobbet finns, öppna en påse chips, kolla på nya säsongen av Atypical och försöka sova igen en massa timmar i natt. Nya tag imorgon och förhoppningsvis blir det en jävligt bra dag. Vi hörs och ses, ta hand om er! 

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh, hoppas att idag blir mycket bättre och att festen blir toppen! Heja dig! <3

Svar: Tack ! ♥
Josäfin

2019-11-02 @ 09:04:05
URL: http://nouw.com/aliceemericsson
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Segt med en dålig vecka :/
Fredagskvällen lät dock mysig, och hoppas du har en härlig helg!

Svar: Tack !
Josäfin

2019-11-02 @ 13:53:36
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: cassandra gigel

men så härliga bilder :D

Svar: tack :D
Josäfin

2019-11-04 @ 14:04:53
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0