left my shoes in the street so you'd carry me

 
Brunch, Jossans-Ratchet-Salong, vin, skitsnack och pizza - fin helg ändå. Åt chips och började kolla på Raising Dion i fredagskväll och sov sedan jäkla länge på lördagen. Sedan hämtade Ronja upp mig och vi drog till Gränby för att shoppa hårfärg till Fredrik & Felix och handla mat. Fredrik sa förra helgen att han ville ha grått hår och jag sa "ja vi kör" och ah nu kör vi. Det gula var alltså inte sista destinationen som tur var. Sen när jag ändå skulle kasta i lite blekning så körde Felix sitt hår också. Så vi gjorde pizza, öppnade vin och sedan färgade vi hår, snackade skit, käkade chips och styrde shots. Tjejkväll i sitt esse alltså? Idag blev jag upp-plockad för Brunch med familjen! Vi åt på Picnic och det var supermysigt och väldigt gott (och är fortfarande mätt haha) - perfekt söndagsaktivitet. Sen gick jag, Poyo, Wille och mamma förbi och tog ett glas på stationen också, måste ju passa på nu sista uteserveringsdagarna. Så nu har jag tagit ett långt bad och ska mysa ner mig i sängen tills sista avsnitten av Raising Dion - med chips och dipp om jag orkar senare haha. Ses och hörs nästa vecka hörrni!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så härliga bildeeeeer :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2019-10-06 @ 22:20:06
URL: http://maolions.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Härlig helg <3

Svar: Verkligen!! :D
Josäfin

2019-10-07 @ 06:49:02
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vilka coola shots!

Häftig hårfärgning!

Fina kläder!

Vilken webdesignhemsida har du användt dig av för att framkalla denna coola kommentars publicering med blomma likt en orkidé?

Svar: TACK haha :DD
Josäfin

2019-10-07 @ 10:05:52
URL: http://atouchofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0