tv-serier för hösten

 
Halloj, nu är det dags för ett nytt serie-schema inlägg. Kanske mest för migsjälv där jag kan kolla upp datum och vad jag ska hålla koll på. Alla i fet-stil är nya serier jag är intresserad av och ni får gärna tipsa om nyheterna ni är mest taggade för i höst!! Själv är His Dark Materials en serie jag ser så mycket fram emot!! Kommer ihåg att jag älskade böckerna när jag var yngre och casten är ju amazing. Sen är jag även väldigt taggad på Nancy Drew (trots att den är gjord av samma skapare som riverdale?? lite osäker på den va haha) (ja man lär ju tyvärr se nästa säsong av riverdal också haha) för teen drama / mysteries är ju en favorit. Sen lär Ryans The Politician vara en hitt när den landar! På sidan med gamla godingar (lol) så är American Horror Story, The Good Doctor och How To Get Away With Murder så efterlängtade!! Men som sagt, skriv gärna en kommentar med en serie som du är taggad på i höst & lägg till på listan!
 
Måndag: Batwoman
Tisdag: The Good Doctor, Black Lightning
Onsdag: 
Torsdag: AHS, Modern Family, Single Parents, Nancy Drew, Riverdale
Fredag: How To Get Away With Murder, Young Sheldon
Lördag: 
Söndag: 
 
Criminal - 13 september [netflix]
Unbelievable - 13 september [netflix]
American Horror Story - 18 september
The Good Doctor - 23 september
Modern Family - 25 september
Single Parents - 25 september
Young Sheldon - 26 september 
How To Get Away With Murder - 26 september 
The Politician - 27 september [netflix]
Raising Dion - 4 oktober [netflix]
Batwoman - 6 oktober
Riverdale - 9 oktober
Nancy Drew - 9 oktober
Looking For Alaska - 18 oktober 
Living With Yourself - 18 oktober [netflix]
Black Lightning - 21 oktober
Shameless US - 3 november
His Dark Materials - 3 november
MARVELS Runaways - 3 december 
 
Atypical - ??
A Discovery of Witches - ??
Chilling Adventures of Sabrina  - oktober??
The Haunting of hill house - oktober ??
YOU - december??

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

Åhh vad många bra serier som kommer i höst!!!!

2019-09-19 @ 11:10:03
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: Alice Lindström

Åhh vad många bra serier som kommer i höst!!!!

Svar: faktiskt!! Mycket nytt jag är taggad på :D
Josäfin

2019-09-19 @ 11:10:03
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0