character is who you are when no one's watching

 
Nej men snälla vilken trevlig onsdag jag har haft! En kollega var supersnäll och tog halva mitt pass så att jag kunde shoppa med lite kräftor innan jag rullade hem, svirade om och hoppade in i Antis bil för att rulla iväg till Henriks lantställe. 25 års firande och kräftskiva - vad låter bättre en sliten onsdag som denna?? Det var sig en bit att åka ut (hjälte antonio som körde) men wow så värt det, vilken idyll!! Det bjöds på snapvisor, kräftkalas, nybakad blåbärspaj och fuldans innan ett gäng av oss hoppade in i Antis bil igen. Kom hem strax innan två så i helt rimlig tid också, för att vara vi då. Idag är en pigg och glad, har ätit kantarellpajs matlåda till frukost och ska nu ta mig en snickersglass och ett serie-avsnitt innan jag rullar mot jobbet. Linda om handfan ska jag göra också för den är troligtvis lite stukad efter en sne uppercut på träningen i tisdags (en slår ju för hårt nu för tiden), så den går i bandage mestadels av tiden (när det inte skalas kräftor) som stöd at the moment. Men kram på er!! (och skål för kräftskive-säsong!! enda mysiga med att sommaren börjar lida mot sitt slut)

Kommentarer
Postat av: My

Man ska inte göra illa sig själv när man slåss xD

Svar: hahahahaha ska komma ihåg till nästa gång XD
Josäfin

2020-08-06 @ 17:17:49
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0