Årets julfirande hos familjen Andersson

 
Nej men har - trots massor med jobb - haft en sådan underbar jäkla jul! Så otroligt mysiga dagar mef världens finaste familj, god mat och massor med skratt. Vi startade julen med uppesittarkväll - där aboslut ingen bingo blev spelad vilket kanske var lika bra då vi på 9 lotter vann 100kr - där det bjöds på god mat tillsammans med Willes familj. Jag stängde på jobbet så middagen startade inte förren efter halv nio (därav ingen bingo) och var otroligt trevligt med räksoppa och nubbe. Julaftonsmorgonen startade på jobbet och rullade på väldigt bra. Lugnt, skönt och med härlig stämning - inte helt fel ändå. När vi stängde vid 14 fick jag skjuts med Andrea till mormor och morfar för jullunch och bubbel. Några nubbe och sill senare blev det hemgång till mamma och pappa igen för att förbereda och mysa inför kvällen. Det blev obligatoriska jul-redbull/vodkan och sedan drog vi ett parti "FIA MED HUTT" (ny familjetradition??). Middagen bjöd på supergod mat, mer bubbel, skratt och bara allmänt fint häng med familjen. Avslutningsvis blev det julklappsutdelning för hela slanten då vi alla absolut spårat ur helt med klapparna. Så otroligt bortskämda hela högen med att alla älskar att ge presenter, och wow vad tacksam jag är för både klappar och familjen denna dag! ♥ Några drinkar senare hoppade jag i säng för att dagen efter rulla ner mot ica igen. Fick dock sovmorgon och en äggmacka innan en riktigt seg juldag framskred. När jag väl fått komma hem blev det fryspizza, serier och en tidig kväll - när hände det ens senast en juldag?? Fick öppna en extra julklapp från Sara och Thea också, och wow!! Helt sjuka har dem köp Blood Sugar paletten till mig!! Men helt slut efter julstressen och allt jobb nu så tar jag lite egentid att sova ikapp och bara ladda om batterierna för nästa vecka. Idag har jag segat mig igenom lite städning, ihopbygge av en julklapp och snart ska jag bädda ner mig igen. Blir chips, dipp och sista avsnitten av Tiny Pretty Things innan jag är redo att ta tag i livet igen imorgon. Hoppas ni alla haft en helt okej jul iallafall, för mig blev den inte helt olika de andra i och med att vi inte firar särskilt många i vanliga fall. Så tacksam och lycklig över att ha privilegiet att ha dessa fantastiska människor i mitt liv! Guld värda (även om jag behövde bygga ihop en julklapp själv hahaha) och alldeles för mycket fina klappar. God Jul på er alla, hoppas att ni tagit hand om nära och kära - men fram för allt er själva

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint att se bilder från ert firande =D, god fortsättning till er =D

2020-12-26 @ 23:08:05
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Linnéa

Hej!

Den trettonde bilden i gråskala, med det där coola mönster, vad är det för något? Är det en duk?

Fin bild på dig och hästen!

Svar: Ja precis, det är en typ av duk :D
Josäfin

2020-12-27 @ 07:56:14
Postat av: Linnéa

Vad tjusigt i den där koftan i svart och vitt också!

2020-12-27 @ 07:57:36
Postat av: johanna

Åh så många härliga bilder, ni verkar ha haft det mysigt <3

Svar: tackar :DD
Josäfin

2020-12-27 @ 16:47:52
URL: http://www.nouw.se/johannna
Postat av: Ida

Men så härliga bilder och så underbart att du hade en bra jul! :D

2020-12-27 @ 21:09:50
URL: http://idanilssonphoto.se
Postat av: My

Alltså fia med hutt, eller fia med shot som vi brukar säga är ju det bästa som finns?!?!?!? Hahaha

Svar: BÄST JU
Josäfin

2020-12-28 @ 23:24:46
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0