nej men hallå vinterdepression

 
Nej men hallå, tog en något ofrivillig paus från att bloggar för det händer ingenting, jag pallar ingenting och är bara trött, seg och eländig haha. Har varit så seg förra veckan att jag knappt vet om jag varit levande. Har sovit, jobbat och varit trött. Sen har ju jag haft oturens vecka delux då jag i onsdags börjar dagen med att trampa på en av Mazarins leksaker som låg i hallen och rullar ner hela foten i backen. Så fick halta mig igenom onsdagen, torsdagen slutade jag tidigt och la mig i en varmt bad - lite för länge tydligen. Satte mig upp och det högg till i hela nacken så har resten av veckan har spenderats med nackspärr delux. Så japp, utöver att det är mörkt och hemskt så har jag pajjat foten, nacken och sen är det smått kaos på jobbet som får en att tappa hoppet på all mänskligheten. Folk är så otroligt själviska, otrevliga och bara respektlösa - så det blir väl toppen på denna veckas hemska efterätt. Har liksom behövt säga till vuxna män att jag behöver leg iom paket och att de får ta i det med handen som de inte nyss hostat i. Eller bett äldre damer att följa anvisningarna till postenkön för att minska trängseln vid ingången och fått otrevliga svar som "men är du på riktigt?? Ja herregud vart är världen påväg jag stör ju ingen". Såååå japp, har inte haft den bästa veckan. Men i lördags blev det lite mys (eller ah fest) hemma hos mig. Spelade spel, snackade skit och käkade burgare. Utöver det har det enda roliga jag haft för mig att sitta och redigera filmen för 2020. WOW vad jag har saknat att sitta och redigera film!! Speciellt utan att det laggar och att jag inte behöver rendera ut allt i förväg och döda all kvalité. Men denna vecka tar vi nya tag!! Hejja, snart är det jul!! Håll ut hörrni !! Hoppas ni har en fin vecka framför er ♥

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh här trivs man ser man minsann, vovven blir ompysslad =D

2020-12-14 @ 23:11:26
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Netti Starby

Nej fy vad mycket otur du har haft och hoppas att den här veckan blir bättre för dig! <3 Kramis

2020-12-15 @ 06:13:55
URL: http://starbys.se
Postat av: Malin

Hoppas att det vänder så du känner dig mindre seg snart! Men det är fan inte lätt när det är så mörkt och grått ute ^^ Om några månader kommer solen igen, heja!

2020-12-15 @ 08:01:15
URL: http://maolions.blogg.se
Postat av: Malin

Men alltså omg, är så imponerad över hur du ändå orkar med människor. Jag får panik bara av att läsa det här, fattar inte hur folk kan vara så respektlösa som kunder!! SÅ irriterande ❤️ Skickar massvis med kramar ❤️

Svar: haha tack, men gör det knappt för tillfället!! såååå trött på folk haha :'D
Josäfin

2020-12-15 @ 08:44:44
URL: http://happym.se
Postat av: My

Alltså jag hade aldrig orkat med sånt där folk. Tycker folk är jobbiga när jag handlar liksom. Inte avis på butikspersonal nu alltså :O

Svar: haha nej alltså det jag brukar uppskatta mest (träffa folk) är ju det jag hatar mest typ ...
Josäfin

2020-12-16 @ 14:38:27
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0