there'll be happiness after you; but there was happiness because of you

 
Nej men nog för att det var depp-delux, men vi avslutade iallafall förra veckan på topp. Efter jobbet blev det vin i mängder och shotkalas hemma hos Sara och Thea. Det bjöds på fulskratt i mängder, alkohol i mängder och feelgood känsla i mängder. Svängde förbi Ronja och Anti på vägen hem för ett glas vin till och sen rullade jag hem och i säng tills halv fem. Söndagen spenderades med sovmorgon och sen blev det sushi och Jurassic Park hemma i Ronjtonios soffa. Kom sen hem innan 18 för att fixa lite framför datorn innan jag bäddade ner mig med lite ost och kex och drog några avsnitt Tiny Pretty Things. Nu har vi rullat in i julaftonsveckan - hur sjukt?? Är iallafall så redo för en riktig myskväll med familjen med god mat och (sjukligt många) paket. Går ju sådär när 75% av familjen ÄLSKAR att ge presenter. Speciellt i detta mörker som är vintern 2020, har absolut spårat med mina klappar. Jag jobbar ju hela veckan in över jul så igår fotade jag och mamma lite julbilder hos Amigo, sen blev det jobb och avdropp av lite paket påvägen hem - hehe. Men utöver det är jag fortfarande rätt så seg och har lite värk i kroppen, men nå känns det på något sätt som att vi börjar få lite ljus i slutet av 2020-tunneln. Hoppas ni alla har en underbar jul framför er, även om det blir svårt att träffa hela familjen. Förhoppningsvis har ni något mysigt planerat framför er ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Så mysiga bilder och gud vad sugen jag blev på sushi haha ❤️ Kram

Svar: haha är ju såååå gott n!!
Josäfin

2020-12-22 @ 12:07:43
URL: http://happym.se
Postat av: Celine

Åh så kul! Blir lite avis hihi!

2020-12-22 @ 13:58:46
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: Emelie Andersson

Låter ju hur mysigt som helst och vilka fina bilder :)

Svar: var så mysigt :D
Josäfin

2020-12-22 @ 15:10:48
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0