your heart was glass, I dropped it; champagne problems

 
Nej men torsdagslyx behövs i detta mörker!! Igår blev vi med-dragna på middag som mamma bokat, skaldjursjulbord på Kajplats 9. Julbord är väl det sista man vill gå på i dessa tider (haha hatar detta uttryck men what to do) men oj så bra uppstyrt det var. Vi var ytterst få på plats, fick hämta mat i omgånger för borden och blev utdelade hanskar att ha under tiden du hämtade mat. Så otroligt mysig kväll bjöds det på samt otroligt god mat. Det blev körning för mig och de andra tog väl vara på snaps, vin och drinkar i mitt ställe. Lite ljus i mörkret just nu, känner fortfarande att min energi är på noll, regnet öser ner och kroppen värker i vanlig ordning iom nackspärren som vägrar ge med sig. Men nu rullar fredagen in, mindre än en vecka till jul och Sverige ska börja vaccinera så att 2021 äntligen kan lämna detta pandemitillstånd - det blir bättre hörrni!! Högst oklart om jag försöker peppa alla överlag eller bara övertala migsjälv, men nu knäcker vi dgaens nocco och pallrar oss iväg till jobbet. Jobbar kväll idag och halvt lördagspass - sen blir det vin för hela veckan. Skål på er!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Nej men skämtar du med mig!? Varför har inte jag hört talas om detta?! Bokar bord på en gång!!!!

2020-12-18 @ 17:51:33
URL: http://www.sebbestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0