you're broken, I know this and if you knew it you would love me a whole different way

 
Wow vilka toppar och dalar denna helg. På fredags var en på ett JÄVLA humör (och kan ha halv skrikit på mina kollegor i högtalaren, bitches I'm sorry. höll iallafall inne att ni kunde gå hem och swisha er min lön eftersom att jag ändå gjorde allt hahaha inte alls känslig) och hade en rutten jävla jobbdag. Tog mig iallafall igenom den (inte jätteglad med vi kom i mål) och sen på kvällen blev det middag och mys hemma hos Åsa med mamma och syrran. Hade tänkt att jag bara skulle stanna en liten stund pga humöret men hade iallafall välidgt trevligt och kom hem rätt sent iallafall. Lördagen bjöd på bättre humör och jobbdagen rullade på utan större problem. Efter jobbet blev det sushi, vin, spel och shots hemma hos Ronja. Tog absolut noll bilder dock så får bara se bilden på min otroliga sushi. Sovmorgonen till söndagen var så behövlig och sen efter att ha städat upp hemma så satte jag mig framför Rupaul All Stars och slog in de typ sista julklapparna jag har. Har två paket att hämta ut innan jobbet och sen jävlar får det vara nog!! Hur som så ökade vi på julstämningen extra med julmys hemma hos mig på kvällen. Vi käkade snacks och såg Happies Season - helt klart sevärd men vi var alla lite oimponerade av hur de vände hela filmens problem att ena karaktären inte vare ute till sina föräldrar fast det större problemet var att hon betett sig riktigt råttigt sen de kom dit. Men den bjöd på skratt och julkänsla så helt klart godkänd. Så ja, helgen startade dåligt men avslutades på topp - skitsnack i soffan med favoriter! Och gos med Mazarin, absolut mot hennes vilja men hon var för trött för att fly. 

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: ja eller hur :D

super härliga bilder :D

2020-12-09 @ 11:29:43
URL: http://serietjejen.com
Postat av: My

Men huuur mys alltså??!?!

2020-12-09 @ 22:36:42
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0