I've got a long way to go until self-preservation; think my moral compass is on a vacation

 
Halloj på er. En ny vecka har rullat in och jag är fortfarande sjuk. Torsdag och fredag var helt okej, men började känna mig krasslig i fredags kväll igen. Han iallafall med att träffa på kompisarna en liten stund på kvällen iallafall och snacka lite skit samt spela lite spel. Annars har jag varit sängliggande hela helgen. Känner mig nästan bara sämre och sämre för varje gång nu och är otroligt trött på det. Har inte fått tillbaka alla pover än mer än att jag fått höra att sänkan gått upp ytterligare och att jag fått en remiss till reumatologen. Så vi får väl sen, förhoppningsvis får vi väl något svar på detta skit. Men är lite piggare igen idag och ska försöka ta mig ut på en liten promenad i solen. Skulle egentligen varit på konsert ikväll men tyvärr är den inställd, så är så besviken eftersom att jag oroat mig så mycket för att inte kunna gå - så blir det inte av iallafall. Lika bra för kroppen att den får vila men är så ledsen att jag missar Halseys maniac-turné då jag fullkomligt älskar albumet!! Men men, allt är lite skit här helt enkelt. Vill bara hoppa fram till lite vår, uteserveringar och en kropp som inte blir helt skakig, illamående och helst matt bara jag reser mig upp för att byta om. Skulle iväg till Fredrik och kolla mello i lördags men kom helt enkelt inte längre än att dra på mig kläder, borsta håret och försöka dra på lite smink, sen blev det värktabletter och mello hemma i sängen istället. Som tur var hade jag dock en hel den bär hemma så blev mysigt ändå, fast jag inte uppskattar att kolla mello själv. Jaja, ska sluta babbla runt och ta mig ut innan solen går ner. Förhoppningsvis får jag både datum för remiss och fler provsvar inom kort och kan uppdatera lite mer roligt - håll ut haha!

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

så härliga bilder :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2020-02-24 @ 19:40:36
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Marie

haha men rackarns då, fniss

2020-02-25 @ 12:25:50
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Kajsa

Vad är det för spel ni spelar? :)

Svar: Kallabalik! heter det :D
Josäfin

2020-02-25 @ 15:28:50
Postat av: My Nordqvist

<3 <3 <3 <3

2020-02-25 @ 22:11:51
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0