but don't call me "baby" again, it's hard for me to go home and be so lonely

 
Halloj på er, jag har återuppstått efter en vecka i sängen - men hör och häpna: inte för att en mått skit denna gång!! Eller ah, har mått skit men inte samma typ av skit iallafall. Var iväg på bio i måndags och kollade äntligen på Frozen 2, vilket var såå mysigt! Helt klart lika mysig film som första. Men efter det var det tillbaka till verkligheten igen - iallafall i några timmar. Har ju haft väldigt ont i ryggen nu över jul och stressat mycket med jobb osv. så har haft planer att boka in en tid hos min kiropraktor hur som, men i tisdags började jag må otroligt illa på jobbet. Misstänkte att jag ätit dåligt och tog en tidig lunch men mådde bara värre och fick åka hem - livrädd att vara magsjuk / matförgiftad igen! Frös mycket när jag kom hem och la mig i sängen med vetekudden på axlarna vilket gjorde att illamåendet försvann. Det kom dock tillbaka så fort jag gick upp och försökte göra saker och jag började misstänka att nacken var fast någonstans. Så var iväg på behandling igår och wow, min rygg var verkligen kaos! Mitt bäcken satt fast och hade hamnat snett, vilket antahligen gjort mig stelare i resten av kroppen. Mellan skuldrorna hade jag en riktig jäkla låsning och pågrund av dessa två var nacken spänd och jättestel i musklerna vilket i sin tur gjort att de varit lite svullna och tryckt på nerver i bakhuvudet som i sin tur lett till illamåendet och yrseln. Så japp, haha jag var iallafall inte magsjuk? Nej men allt gick att få ordning på och jag fick laser på nackmusklerna så borde vara fit for fight till slutet av helgen igen. Mår MYCKET bättre idag men är hemma från jobbet idag också för att inte överanstänga övre delen av ryggen plus att jag inte får lyfta saker / göra mycket vridningar för bäckenet så kände då att mitt paket/plocka varor/kassa-jobb inte var en så bra idé. Är ledig i helgen sen så då blir det att ta det lugnt. Och där har vi mitt alldeles för långa inlägg om min katastrofala rygg, nu ska jag ut och gå en promenad med Tindra som jag är hundvakt till ikväll till imorgon. Fick även pussa på ponnyn när jag hämtade hunden så klart bättre dag redan nu! 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson

Låter klokt att undvika jobbet när man inte känner sig på topp!

2020-01-10 @ 17:42:38
URL: http://beattriicee.se
Postat av: Linnea

Oj lät inte roligt! Hoppas det försvinner helt så fort som möjligt :)

Svar: Tack ! ♥
Josäfin

2020-01-10 @ 21:32:38
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Hemma Hos Felicia

åååh frozen!! Jag såg den i julhelgen och älskade den!!

Svar: Ja alltså den var ju SÅÅÅ mysig!
Josäfin

2020-01-11 @ 08:20:02
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0